luni, 23 septembrie 2013

Viața bate filmul!



 Adevărul e mult mai ciudat decât ficțiunea”.






Un vis poate fi o iluzie dar poate fi și realitate

acesta este un coșmar devenit realitate


    Acest video este o monstră la ce ne putem aștepta dacă încercăm să ignorăm la infinit că totul este relativ. Mă preocupă indiferența noastră, mi se rupe inima văzând cum lăsăm să curgă timplul prețios printre degetele noastre fără să luăm o decizie ... ca în final să ajungem să trăim în ”iad”. Și toate acestea pot deveni realitate în mai puțin timp decat ne putem imagina.


  •    Oare asta ne dorim ? 
  •     Oare e tot ce putem face?
  •     Oare chiar nu ne pasă de semenii noștrii și de biata planetă? 
Aceste sunt întrebările care mă chinue neîncetat... și nu pot nega că e trist...


Așa e Lumea prin ochii mei... și îmi este frică. Îmi este teamă de a mă trezii într-o lume necunoscută, o lume perdută... datorită ”interesului nostru”.


    Lumea prin ochii mei vreau să fie un PARADIS și vreau să o văd și în ochii tăi pentru a știi că e întotdeauna în siguranță !


Priviți ceea ce noi putem face sau ceea ce putem ”reconstrui”.  Nu așteptați răspunsuri imediate ... dați timp pentru a renaște, pentru că niciun dar nu este magic decât cel de a-ți iubi pământul, din care te-ai născut și ai dat naștere la atâtea minunății și creații, și tot ceea ce te înconjoară (animalele, plantele, apa, cerul), O LUME DE VIS !


Ești tu care trebuie să facă primul pas, CE MAI AȘTEPȚI?! Și nu te preocupa că nu știi ce să faci, inima iți va fi ghidul. Ascult-o !






   ”Am fost născuţi în această lume pentru a deveni îngeri, nu diavoli. De aceea, urmăreşte întotdeauna scopul pentru care Dumnezeu te-a creat.”
Pablo Picasso  

Un comentariu:

  1. SUNT DE ACORD CU TINE DIANA,HAIDE SA LUPTAM IMPREUNA, Cu stimă, CODITA CONSTANTIN IULIAN

    RăspundețiȘtergere